Visi žinome juokingų pasakojimų apie spausdintuvų sukeliamas problemas, dėl kurių net kyla noras sudaužyti įrangą. Pažįstamas jausmas, kai padarėte viską, kas įmanoma ir neįmanoma, bet spausdintuvas tiesiog atsisako veikti. Mūsų įgaliotojo remonto centro meistrai dažnai girdi skundus būtent dėl „HP+ Smart“ serijos spausdintuvų, pavyzdžiui, kad „spausdintuvas neveikia“, „šiek tiek atspausdino ir nustojo“, „nespausdina naudojant USB jungtį“ arba „įdėjau naują kasetę ir nebespausdina“. Tačiau sprendimas gali būti visai paprastas. Skaityk toliau, ir sužinosi, koks jis!
Pirmiausia, reikia padaryti tai, ko dažniausiai nedarome, ir apie ką mums neprimena pardavimo vietoje – perskaityti prie įrangos pridedamą naudotojui skirtą instrukciją. Jei tai padarėte, žinote, kad „HP+ Smart“ spausdintuvai yra prie debesies prisijungianti įranga. Tai reiškia, kad spausdintuvai turi būti prijungti prie interneto. Prisijungus prie interneto, galima naudotis specialiomis „HP+“ programos funkcijomis ir įdiegti programinės įrangos atnaujinimus.
Todėl teisinga darbo su „HP+ Smart“ serijos spausdintuvais seka yra tokia:
Susipažinti su naudotojo instrukcija.
Sukurti asmeninę jungtį „HP Smart“ programoje, naudojantis savo el. pašto adresu ir slaptažodžiu.
Patikrinti, ar spausdintuvas prijungtas prie interneto.
Naudojantis „HP Smart“ programa atlikti visas būtinas prisijungimo procedūras, taip pat vėlesnes procedūras – prisijungti su USB laidu, arba suaktyvinti kasetę po jos pakeitimo.
Mūsų meistrai taip pat primena, kad:
Atlikus nustatymus „HP Smart“ programoje, bus galima spausdinti, naudojant USB kabelio jungtį (jei reikia), tačiau spausdintuvas vis tiek turi būti prijungtas prie interneto.
Turi būti naudojamos originalios „HP“ kasetės, pagamintos ir parduodamos originalioje „HP“ pakuotėje. Jei naudojamos eksploatacinės medžiagos, kurių gamintojas nėra „HP“, arba įdedamos pakartotinai pripildytos kasetės, „HP+ Smart“ serijos spausdintuvai neveiks, kaip numatyta.
Kai perkate spausdintuvą, naudotojo instrukcijos būna įrangos pakuotėje, bet jei nerandate spausdintų versijų arba pakuotės dėžė jau seniai iškeliavo iš namų, yra svetainės, kur yra specialiai parengta medžiaga ir galima rasti instrukcijas konkretiems modeliams.
„HP LaserJet M109e-M112e“ serijos spausdintuvas:
„HP LaserJet MFP M139e-M142e“ serijos spausdintuvas:
„HP LaserJet M207e-M212e“ serijos spausdintuvas:
„HP LaserJet MFP M232e-M237e“ serijos spausdintuvas:
„HP LaserJet Pro MFP 4101-4104dwe/fdne/fdwe HP+“ serijos spausdintuvas:
„HP LaserJet Pro 4001-4004ne/dne/dwe HP+“ serijos spausdintuvas:
Kadangi „HP Smart“ paskyra yra pritaikyta ir apsaugota slaptažodžiu, pakeitimų atveju pranešimai ateina kliento programoje nurodytu el. pašto adresu. Tai reiškia, kad remonto centre, gavus įrangą, nebus galima jos patikrinti. Todėl, nešant spausdintuvą į remonto centrą, reikia nurodyti naudotojo vardą ir slaptažodį, kad meistras galėtų gauti reikiamą informaciją ir atliktų įrangos patikrinimą ir remontą.