Mes bendradarbiaujame su šiais draudikais:
„Willis Towers Watson“ (Telia įrenginių draudimas)
„Warranty Expert“
Jeigu jūsų draudikas yra kitas, prieš atiduodami įrenginį taisyti, susisiekite su savo draudiku ir susitarkite dėl remonto pas mus. Prireikus mes galime prieš remontą atlikti diagnostiką ir pateikti išvadą apie remonto sąnaudas.
Prieš remontuojant įrenginį, apie draudiminį atvejį būtina informuoti draudiką, kuris suteiks draudimo paraiškai numerį.
Jei jau turite draudimo paraiškos numerį, vykite į skyrių ir registruokite remontą: http://demo49.izstrade.eu/pieteikt-remontu
Jei neturite paraiškos numerio, gaukite jį iš savo draudiko, išsamesnė informacija čia: http://demo49.izstrade.eu/footer-menu/pakalpojumi/apdrosinasanas-apkalposana
Išmaniojo įrenginio draudimas – tai puiki galimybė apsisaugoti tais atvejais, kai brangus telefonas, planšetinis kompiuteris ar išmanusis laikrodis pažeidžiamas dėl smūgio ar kitos buitinės problemos, tada tik jo draudimas galės apsaugoti nuo didelių išlaidų.
Krentant dažniausiai nukenčia telefono ekranas, tai gali nesukelti didelių išlaidų, jei telefonas apdraustas, tačiau kai remontas mokamas, išlaidos gali siekti iki kelių šimtų eurų.