Paskelbta: 2023-10-31

Blogas ryšys – kaltas mikrofonas ar nešvarus

Jausmas, kai negirdite pašnekovo telefonu arba turite nuolat kartoti, ką sakote, nes jis Jūsų negirdi, yra mažų mažiausiai erzinantis. Blogiausiu atveju ši problema gali net sugadinti santykius, nes kitas asmuo mano, kad tiesiog nenorite su juo kalbėtis ir ieškote pasiteisinimų. Bendravimo problemų gali kilti ne tik dėl retrogradinio Merkurijaus, bet ir dėl sugedusio telefono mikrofono. Sužinokite, kaip patikrinti, ar veikia telefono mikrofonas, ir kodėl rekomenduojama jį valyti.

Kodėl sugenda telefono garso kokybė

Mobiliuosiuose telefonuose naudojami maži daugiakrypčiai elektrinio kondensatoriaus mikrofonai, įdėti ne į pačius geriausius korpusus arba MEMS mikrofonus. Šie mikrofonai skirti dirbti su labai maža galia ir gerai dera mobiliojo telefono schemoje. Kaip rodo pavadinimas, daugiakrypčiai mikrofonai vienodai gerai priima garsą skirtingomis kryptimis. Tai puikiai veikia, jei vienintelis garsas yra Jūsų balsas. Tačiau, kai mikrofoną ima dominti aplinkos garsai, pavyzdžiui, stiprus vėjas arba iš kitos pusės sklindanti garsi foninė muzika, Jūsų balsas girdimas prasčiau.

Svarbu ir tai, kokiu atstumu esate nuo telefono mikrofono. Išmanieji telefonai suprojektuoti taip, kad garso šaltinis būtų tam tikru atstumu nuo mikrofono. Pavyzdžiui, kai telefonas veikia telefono ragelio režimu, numatoma, kad telefonas bus laikomas prie ausies. Kai veikiate laisvų rankų režimu, mikrofonas fiksuoja garsą, esantį maždaug 25 cm atstumu nuo garsiakalbio. Jei esate per toli nuo telefono arba laikote jį per žemai, tai neabejotinai turės įtakos ir garsui.

Panašus principas taikomas ir kalbančiojo balso dažniui – mobilieji telefonai sukurti taip, kad geriausiai girdėtų įprastą žmogaus balso dažnį ir diapazoną. Jei paprašius pakartoti, nes Jūsų pašnekovas Jūsų negirdi, pradėsite kalbėti daug garsiau ir šaižiau arba pažeminsite balso tembrą, Jus girdės tik blogiau.

Nors dėl mažo daugiakrypčio mikrofono dydžio mobiliojo telefono garso kokybė yra ribota, gali būti, kad kaltas ne pats mikrofonas, o dulkės ar kiti nešvarumai, trukdantys priimti garsą. Daugelis mano, kad telefono mikrofonas yra gana toli nuo burnos ir jo nereikia valyti. Tačiau telefono mikrofonas yra labai svarbus, kad Jus girdėtų ir kad galėtumėte suprasti kitame laido gale esantį asmenį. Jei mikrofonas nešvarus, jame susikaupė dulkių ar nešvarumų, skambučio kokybė bus prasta.

Kaip patikrinti telefono mikrofoną

  1. Nuimkite viską, kas įjungta į ausinių lizdą, ir viską, kas dengia telefono korpusą. Įsitikinkite, kad niekas neužstoja mikrofono angos, pvz., telefono dangtelis ar lipdukas.

  2. Jei įjungtas „Bluetooth“, įsitikinkite, kad telefono garsas nenukreiptas į kitą prietaisą mobiliajam telefonui sujungti su belaidėmis ausinėmis ar garsiakalbiu. Sujungus telefoną su kitu įrenginiu per „Bluetooth“, garsas gali būti tiesiog atkuriamas per kitą įrenginį, todėl gali atrodyti, kad kokybė yra prastesnė.

  3. Atidarykite programėlę „Balso įrašas“ ir įrašykite savo balsą. Svarbu laikyti telefoną optimaliu atstumu, kalbėti įprastu balsu ir, pageidautina, be foninio triukšmo. Perklausę įrašą sužinosite, ar telefono mikrofonas turi problemų su garso priėmimu.

  4. Naudokite telefone esančias balso komandas. Jei telefonas nepriima komandos, patartina kreiptis į specialistą.

  5. Į telefoną galima atsisiųsti specialią programėlę telefono mikrofonui patikrinti.

  6. Atidžiai apžiūrėkite mikrofono lizdą iš išorės, ar ant jo nėra dulkių, smėlio ar kitokių nešvarumų, kurie gali turėti įtakos ryšio kokybei. Mikrofono lizdas yra telefono apačioje, šalia įkroviklio angos.

Ką daryti, jei kyla problemų dėl telefono garso

Jei patikrinę mikrofoną pastebėjote, kad sutriko garso priėmimas arba mikrofono išėjime susikaupė nešvarumų, geriausia, kad telefoną išvalytų ir sutaisytų patyręs specialistas. Mūsų įgaliotojo techninės priežiūros centro specialistai pasirengę suteikti Jūsų mikrofonui antrąjį kvėpavimą. Be to, mes naudojame tik originalias gamintojų detales. Užsisakykite remontą ir mes padėsime atkurti ryšio kokybę.