Paskelbta: 2023-07-27

Kodėl verta rinktis autorizuotą serviso centr

Visiems pasitaiko problemų ir kartais jų neįmanoma išvengti. Atsitikus bėdai su mūsų turimu šiuolaikiniu įrenginiu, paprastai ieškome serviso centro. Tokiu atveju gali iškilti dilema renkantis tarp gamintojo autorizuoto ir neautorizuoto serviso. Rinkitės autorizuotą serviso centrą – jis turi daug daugiau privalumų! Šiame straipsnyje sužinosite, kodėl savo įrenginį turėtumėte patikėti autorizuotam servisui.

Kodėl turėtumėte atsisakyti taisyti savo įrenginius neautorizuotuose servisuose?

  1. Neoriginalios atsarginės dalys. Autorizuotas serviso centras naudoja tik originalias gamintojo atsargines dalis, o neautorizuotas servisas gali naudoti įvairių gamintojų pagamintas atsargines dalis. Kitaip nei su originaliomis atsarginėmis dalimis, nėra garantijos, kad šios atsarginės dalys buvo išbandytos ir ilgai tarnaus. Be to, jas įdėjus į įrenginį gali pablogėti bendra jo būklė.

  2. Neprofesionalūs technikai. Neautorizuotame servise dirba įvairūs meistrai, tačiau niekada negalite būti visiškai tikri, kad jie yra tinkamai atestuoti ir išmano konkrečią įrangą. Kita vertus, autorizuotame serviso centre technikai yra įgiję reikiamų įgūdžių ir užtikrina, kad remonto procesas vyktų laikantis gamintojo rekomendacijų ir specifikacijų. Be to, autorizuotame servise technikui baigus darbą, kiekvieną įrenginį patikrina kokybės inspektorius. Tais atvejais, kai įrenginio gedimas neįprastas, autorizuotas servisas taip pat užtikrina, kad technikai galėtų tiesiogiai susisiekti su gamintoju ir išsiaiškinti, kaip būtų galima išspręsti susiklosčiusią situaciją.

  3. Trūksta tinkamos įrangos. Neautorizuotas servisas dažnai neturi specialios įrangos, kad galėtų atlikti sugedusio įrenginio diagnostiką ir saugiai pakeisti sugadintas dalis. O autorizuotas serviso centras turi viską – oficialią gamintojo diagnostikos įrangą ir programinę įrangą.

  4. Neteikiamos garantinio remonto paslaugos. Net jei garantija vis dar galioja, neautorizuotame serviso centre turėsite sumokėti už remontą. Garantinį remontą gali atlikti tik autorizuotas serviso centras. Be to, net jei garantiniu laikotarpiu atliekamas mokamas remontas, gamintojo garantija nepanaikinama taisant įrenginį autorizuotame serviso centre. Tačiau jei garantiniu laikotarpiu atliekamas mokamas remontas neautorizuotame serviso centre, garantija iš karto nustoja galioti.

  5. Nesuteikiama garantija remontui. Jei neautorizuoto serviso meistrui sutaisius jūsų telefoną greitai vėl atsiranda problema, neautorizuoto serviso meistras už ją neatsako – turėsite sumokėti visą sumą net ir už taisymą antrą kartą. Mokamam remontui autorizuotame serviso centre taikoma 90 dienų garantija, o tai reiškia, kad jei per 90 dienų po remonto jūsų įrenginyje atsiras ta pati problema, kaip ir anksčiau, antrą kartą jis bus taisomas nemokamai.

  6. Trūksta privatumo ir konfidencialumo. Neautorizuotas serviso centras gali neteikti didelės svarbos kliento privatumo klausimui, tačiau autorizuotas serviso centras paiso Bendrojo duomenų apsaugos reglamento, o tai reiškia, kad technikai neturi prieigos prie įrenginyje paliktų kliento duomenų.

  7. Trūksta kokybės. Autorizuotas servisas taip pat pakeičia vienkartines dalis, kurios nėra brangios, tačiau būtinos, pavyzdžiui, hermetiškus sandariklius, lipdukus, garsiakalbius ir pan. Neautorizuotame servise šios dalys paprastai pritvirtinamos dar kartą, todėl nukenčia kokybė.

  8. Teršiama aplinka. Neautorizuoto serviso pakeistos dalys greičiausiai išmetamos į artimiausią šiukšlių konteinerį, o autorizuotas servisas pašalina pakeistas dalis aplinkai nekenksmingu būdu. Sugadinti ekranai ir baterijos nėra išmetami į aplinką ar komunalines atliekas, o šalinami kuo labiau aplinkai nekenksmingu būdu, perduodant dalis atitinkamoms įmonėms, turinčioms aplinkosaugos sertifikatus tokioms elektroninėms atliekoms perdirbti.

Vienintelis neautorizuoto serviso aspektas, kuris klientams gali pasirodyti patrauklus, yra kaina. Dažnai ji būna mažesnė nei autorizuotame servise, tačiau reikėtų nepamiršti, kad kokybiškai dirbantis autorizuotas servisas užtikrina, jog įrenginys būtų iš tikrųjų sutaisytas ir jo nereikėtų netrukus vėl remontuoti. Dažnai klientas už nekokybišką neautorizuotą remontą sumoka daugiau, nei jis būtų kainavęs autorizuotame serviso centre. Taip yra todėl, kad neautorizuotuose serviso centruose dažnai skiriasi viešai skelbiami kainoraščiai arba remonto metu patiriamos papildomos išlaidos. Autorizuotas servisas yra nuoseklus ir griežtai laikosi nustatyto kainoraščio.

Jei jūsų įrenginys patiria kokių nors problemų, pristatykite jį mūsų autorizuoto serviso kompetentingiems meistrams. TSC serviso centras atitinka aukščiausius ESD standartus ir turi patvirtinančius ISO sertifikatus, kurių reikalavimų TSC laikosi itin atsakingai. Mes taip pat vertiname konfidencialumą, klientų privatumą ir kokybę, o tai reiškia, kad jūsų įrenginys bus patikimose mūsų rankose.

Užsisakykite remontą ir siųskite savo įrenginį mums taisyti arba apsilankykite artimiausiame serviso centre! Jūsų įrenginiu bus pasirūpinta – dėl to net neabejokite!

Gamintojus, kurie autorizavo mūsų serviso centrus, rasite čia.